starbucks

Starbucks a jaká jejich káva vynáší miliony?

Pomocí franchisingu se dnes pokouší podnikat mnoho firem, dokonce i těch českých. Firmy se většinou zajímají o franchising proto, že je to pro ně způsob, jak snadno, lehce a vlastně bez jejich pomoci rozšířit jejich značku po republice či dokonce po světě. Podnikání, které je prováděno na základě licenčních smluv, tomu bohužel nikdo nejdříve nevěřil. Jenže jak přicházeli první úspěchy, tak se této formě podnikání začalo věřit čím dál více.

Mezi nejznámější společnosti, které se zasloužily o jakousi průpravu a o jakési zavedení franchisingu i u nás v České republice, se řadí například klasická síť McDonald’s nebo KFC, které všechny známe díky nezdravé stravě, tedy díky hamburgerům, slaným hranolkům a kuřatům. Díky takovým fastfoodům bohužel vzniká jistá obezita nejen ve Spojených státech amerických, kde všechno začalo, ale také i u nás v Česku. Ve franšízových řetězcích se ale nesetkáme jenom s těmito franšízami, ale hlavně i s kavárenskými sítěmi, které jsou velice oblíbené. K jedné z nejoblíbenějších sítí patří například Paul nebo třeba úžasná kavárenská síť Starbucks, která se hodnotí jako jedna z nejlepších franšízových kaváren vůbec. Dnes však přichází s novinkou!

Káva podobná Guinessu!

Tato kavárna hlavně během letošního poměrně parného léta rozhodla, že rozšíří svou nabídku o takzvaný studený bar, v němž se budou nabízet skvělé ledové nápoje, mezi nimiž se taky objevuje položka zvaná Nitro Cold Brew. Jedná se o studenou kávu, která se však chladí dusíkem a je čepovaná z provozních sudů, stejně jako je tomu u piva. Díky chlazení se tak navíc neničí látky, které se běžně za vaření vytratí z kávových bobů. Navíc má mnohem lepší chuť, a to díky tomu, že obsahuje běžnější oxid uhličitý. S touto kávou starbucks doufá, že dobije multi-miliardový trh se studenou kávou. A jistě má k tomu velice dobře nakročeno!