Pivo + víno = nejlepší franšíza
Pokud se zmíní Česko, všem vyběhne na mysli pivo a víno, kterými jsme prosluli (tedy víno hlavně na Moravě). Dnes existuje celá řada franšíz či firem, které podnikají na základě franšízového konceptu, které se zaměřují na prodej vína, piva, které mají své vlastní vinařství nebo vinný sklípek. Pokud jsou vám tyto dva lahodné nápoje blízké, proč s nimi nezačít podnikat taky? Pomocí franchisingu je to tak jednoduché!
Jestliže by vás nenadchly české či třeba slovenské franšízy, poměrně populární se nyní stávají lotyšské restaurace, které nesou název „Easy Wine“ a „Easy Beer“. Právě tato lotyšská franšíza nyní míří na český trh a právě k tomu potřebuje odhodlané franšízanty, kteří jsou ochotni pomoct rozjet tuto slibnou síť restaurací.
Jak to zde funguje?
Tato lotyšská síť restaurací se poměrně odlišuje od ostatních. Například při vstupu do těchto restaurací každý zákazník obdrží jakousi zákaznickou kartu, na které bude mít virtuální peníze. Za ně si mohou koupit libovolné nápoje ve výdejním automatu. Na pokladně se tak platí až na úplný závěr.
Jak velký prostor musíte jako franšízant sehnat?
Pokud byste se chtěli stát franšízantem tohoto podniku a chtěli byste pomoct rozjet tento byznys, musíte samozřejmě najít vhodné prostory. Tyto restaurace si vyžadují prostory velikostně od 150 do nějakých 500 metrů čtverečních.
Jakožto franšízant taky musíte mít zhruba 150 tisíc eur, které vám budou sloužit k vybavení vaší restaurace. Šéfové těchto restaurací vám však nabídnou jistou slevu při zařizování (čím více jejich restaurací provozujete, tím větší bude sleva na vybavení).
Co se týče návratnosti, ta by měla být zhruba od čtrnácti do třiceti měsíců (minimálně rok tedy musíte setrvat).
Vína, kolik člověk neunese
Pokud bychom si měli přiblížit jednotlivé restaurace, tak ta vinařská má zhruba 60 druhů vín. Nabídka piv je ale mnohem větší – nabízí se až 200 druhů!