Další český podnikatel, který vystupuje pod McDonald’s
Franchising se v České republice rozšiřoval velmi těžce, tedy na úplném začátku. Jeho popularita pak však najednou velmi rychle vzrostla s příchodem mnohých rychlých občerstvení do České republiky. Právě díky tomuto velkému kroku má řada lidí zafixováno, že franchising se orientuje pouze na rychlé občerstvení, nikoliv na jiné oblasti obchodů. Dnes tomu tak už dávno není, protože se setkáváme se značkami, které jsou široce zastoupeny především v oblasti kosmetiky, vzdělávání, oblečení nebo i bankovnictví. Do franšízových řetězců se najednou hrne velké množství i českých firem, protože se jedná o skvělou možnost, jak rozšířit pomocí partnerů svou značku a stát se tak populárnějším a úspěšnějším.
Rychlá občerstvení však stále patří k těm možnostem podnikání, do kterých se hrne velké procento začínajících podnikatelů, protože, i když by se možná mohlo zdát, že se jedná o jistý krok vedle, protože fastfoody podle aktuálních statistik klesají na své oblíbenosti, stejně se jedná o podnikání, které ještě několik příštích let bude vynášet. Pokud byste však chtěli podnikat pod známou značkou světové úrovně, není to tak jednoduché. Třeba pod hlavičku McDonald’s se nemůže dostat jen tak někdo. V listopadu se to ovšem povedlo dalšímu českému podnikateli, který se sám snažil o podnikání pod touto značkou několik let. Pro tuto společnost pracuje už dvacet let a výrazně se podílel na rozvoji franšízových řetězců McDonald’s v České republice.
Zlaté obroučky mají ve sto dvaceti dvou zemích světa
McDonald’s zná opravdu celý svět. To ostatně potvrzuje i fakt, že se jeho pobočky vyskytují ve sto dvaceti dvou zemích celého světa, což je naprosto fantastické zjištění. Pod touto značkou se provozuje více jak třicet tisíc restaurací, které jsou zhruba z osmdesáti procent vedeny právě franchisanty. V Česku se setkáte s třiadevadesáti restauracemi a třiasedmdesát z nich spracují franchisanti.