Franchisingová licence Regatta Great Outdoors pro české zájemce
Na náš trh vstupuje i nabídka franchisingových licencí britské značky a s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors. Tato značka se zaměřuje na města s počtem nad 50 000 obyvatel. Jde o velmi lákavou nabídku pro nové české podnikatele v oblasti franchisingové spolupráce.
Regatta Great Outdoors
Každá společnost, která chce do svého obchodu a ke svým produktům přilákat nové klienty, musí pružně reagovat na poptávku, dát se na cestu inovací a pak může na svoji stranu získat stále náročnější zákazníky. Základem je kvalitní nabídka. Skrze kombinaci garance vysoké kvality a detailního zpracování a technické rafinovanosti produktů, se dokázala prosadit právě společnost Regatta Great Outdoors, která prodává své outdoorové zboží.
Společnost začínala do roku 1981 jako malá rodinná firma. Mimo produkty značky Regatta Great Outdoors má pod svým patronátem manchesterská centrála outdoorové brandy, jako je Dare 2b a Craghoppers. Společnost Regatta Great Outdoors v současnosti provozuje 100 franchisových obchodů a již 11 z nich se nachází v Polsku. Jeden z obchodů je provozován v moravských Hatích v outletovém centru Freeport.
Svou vysokou kvalitou se prosadila na mezinárodním trhu a je aktivní ve více jak 30 zemích na celém světě. K českým zájemcům přichází s nabídkou franchisingové licence. Společnost Regatta je největší britský dodavatel outdoorového a volnočasového oblečení. Vlastní spoustu svých poboček v Belgii, Francii, Holandsku, Německu, Polsku nebo Španělsku.
Mezi její významné úspěchy na mezinárodním trhu patří i získání ceny Queen’s Awards for Enterprise, což je vlastně cena britské královny předávaná za úspěchy v podnikání. Považuje se za nejvýznamnější ocenění udělované na britském trhu. První ocenění bylo uděleno v roce 1965. Uděluje se obchodním organizacím za jejich vynikající výsledky, a to zejména za oblasti inovací a rozvoje v mezinárodním obchodu.
Franchisingovou spolupráci nabízí Regatta Great Outdoors do Čech
Zájemci o franchisingovou spolupráci a licenci, mají zaručen jednak přístup k firemnímu know-how a také získávají silné zázemí podpory a marketingu, pomoc při rekonstrukci prodejních prostor a pravidelná školení. Připraveno je i poradenství v oblasti propagace obchodu a také v oblasti provozu.
Investice do licenčního poplatku není vyžadována. Při vstupu je nutno počítat s částkou od 8 000 do 12 000 korun za m². Výše závisí zejména na počátečním stavu nemovitosti. Při rozloze 100 m² se pohybujeme v rozmezí 800 000 až 1 200 000 korun. Otevřít musíte asi za 3 měsíce od podpisu franchisové smlouvy. Zájemce si výběr plochy obchodu zajišťuje sám, v prostorách vlastních nebo pronajatých, nacházejících se v nákupních centrech či obchodních ulicích v městech nad 50 000 obyvatel.