Franchisou roku se stala příjemná kavárna
První ročník soutěže Franchisa roku vyzdvihl český franchisový koncept CrossCafe. Tato společnost se může chlubit svým vítezstvím v této soutěži. Pyšní se titulem Frachisa roku 2015. Jde samozřejmě o velký úspěch, tím spíše, že i když se do soutěže čile zapojili, cílem majitelů samozřejmě nebylo získat tento titul, podařilo se to jaksi jako vedlejší produkt jejich snažení.
Cílem je především potěšit zákazníky
Jaké má tato společnost především cíle? Vychází ze svého motta, které zní: „Pro lepší den…“ Snaží se o to, aby návštěva jejich podniku zákazníkům skutečně zlepšila den. Proto naslouchají jejich potřebám, chtějí plnit jejich přání. Velmi důležitá je u nich týmová práce, která spočívá v tom, že filosofii značky a všeho kolem tvoří jak zaměstnanci, tak i vedení. To se nesoustřeďuje jenom vedení lidí, ale především aktivní tvorbu image značky a jejích provozoven, které má charakterizovat příjemná a pohodová atmosféra, která skutečně dokáže návštěvníkům zvednout náladu o několik stupňů. Tím dochází k naplnění firemní filozofie.
Investice do budoucnosti už se vrací
Kavárna CrossCafe je samozřejmě především o kávě, a proto byly její provozovny v minulém roce vybaveny novými pákovými kávovary, které mají kvalitu kávy posunout ještě dál. Investice se vrací zvýšenou návštěvností. V plánu mají otevírat každým rokem zhruba tři nové kavárny a soustředit se hlavně na místní český trh, který podle majitelů nabízí stále obrovské množství dosud nenaplněných příležitostí. Proto zatím není v plánu expandovat za české hranice. Vyšší tempo růstu praktikovat nechtějí. Vždy jde totiž o to, správně zmonitorovat místní trh a mít pod kontrolou všechny procesy ve své franchisové síti. Snahou je mít co nejkvalitnější služby, proto se zvětšuji tým CrossCafe jako franchisora.