Jaké americké franšízy nedávno zamířily na český trh?

Jaké americké franšízy nedávno zamířily na český trh?

I když dnes není franchising nic, čeho bychom se báli, dříve to tak nebylo. Dříve jsme se opravdu báli takzvaného franšízového podnikání, které v sobě ukrývalo mnoho otázek. Důvodem obav bylo hlavně to, že se jednalo o franšízové podnikání, které do České republiky přišlo s celou řadou amerických společností. A lidé zkrátka nevěřili tomu, že se najednou mohou stát součástí obrovských amerických konceptů, které najednou přišli na český trh. Dnes se díky franchisingu rozvíjí nejen americké společnosti, ale také české podniky. Je však pravdou, že americké koncepty jsou přece jen stále trochu atraktivnější. Prozraďme si několik takových franšízových konceptů, které v nedávné době zamířily na český trh.  

Americké franšízové koncepty, které začínají dobývat český trh 

  • Marble Slab Creamery je jednou z franšíz, které se na český trh dostaly v nedávné době. Jedná se o franšízový řetězec provozoven specializovaných na prodej ručně míchané zmrzliny a dezertů. Pokud jste milovníkem sladkého, pak rozhodně musíte do této franšízy zavítat.  
  • Papa John`s Pizza je další novou franšízou na českém trhu. Jedná se logicky o fastfoodový koncept zaměřující se na pizzu. Celosvětově je tato franšíza poměrně známá, vždyť je to třetí největší řetězec pizzerií na světě, který je oblíbený hlavně pro dovoz ještě teplé pizzy.  
  • Precision Tune Auto Care je franšízový koncept z trochu jiného soudku. Jedná se o franšízu zaměřující se na opravu automobilů. Jedná se konkrétně o rychlý autoservis, který zajišťuje nejen servis i opravy vozidel.  
  • Chuck E. Cheese`s je v současné době velice oblíbená franšíza ve Spojených státech amerických. Patří mezi velice oblíbené koncepty zábavních center, určitě si tedy najde místo i u nás, v České republice. Jedná se o místo, které si oblíbí nejen děti, ale také dospělí, kteří zde budou moct uspořádat pro své ratolesti třeba narozeninovou oslavu.