Maminky na mateřské se rozhodly podnikat. V čem?
Existují dva typy žen na mateřské dovolené. Prvním typem jsou čerstvé maminky, které nestíhají nic – nestíhají žehlit, uklízet, vařit a v konečném důsledku i starat se o dítě. Druhým typem jsou maminky, které mají hodné děti a které při své mateřské dovolené dokonce i podnikají. Takových maminek kupodivu roste, společně s nimi roste i počet nových e-shopů, které se zaměřují především na dětské zboží či na kosmetiku a módu.
V nedávné době se na světlo světa dostala statistika známé společnosti Shoptet, která uvádí, že každá šestá maminka na mateřské zároveň podniká. Shoptet to usoudil ze svých vlastních zkušeností, vždyť je to platforma, na které dnes funguje dvanáct a půl tisíc internetových obchodů.
Proč ženy na mateřské dovolené podnikají?
Mnoho lidí se může ptát, proč ženy na mateřské dovolené zároveň podnikají, když se mají starat o dítě. Odpověď je prostá – potřebují či chtějí si přivydělat. Navíc pokud je dítě hodné a pořád spinká nebo se o něj neustále starají babičky, není co řešit. Volný čas lze využít různě, nemusíte ho trávit jenom u televize. Podnikání je dobrý způsob, jak volný čas využít.
Navíc e-shop není nijak náročný. Lze ho zřizovat z pohodlí domova, navíc je skutečně výhodný. Díky němu se ženy nemusí spoléhat na svou mateřskou, která není zrovna nejnižší, ale mohou se postavit na vlastní nohy.
Množství e-shopů s dětským zbožím roste
Pokud bychom měli srovnat počet e-shopů s dětským zbožím s rokem 2015, zjistili bychom mnoho zajímavého. Zatímco v roce 2015 bylo na trhu zhruba tři procenta obchodů s dětským oblečením, nyní je e-shopů mnohem více – zhruba šest procent.
Samozřejmě ženy na mateřské se nezaměřují jenom na dětské oblečení, i když je to velice časté, ale taky se rozjíždí e-shopy s módou, kosmetikou či se šperky. V poslední době se stalo populární hlavně prodávání produktů prospěšných pro naše zdraví.