Seznamte se s franšízou 7-Eleven
Když se chcete pustit do podnikání, možná by stálo za to to nejdříve vyzkoušet s franšízovým konceptem. Přece jenom ne každý má své vlastní nápady, ne každý ví, jak se jeho firma bude jmenovat nebo mnozí nevědí, z čeho budou financovat reklamu. S tím vším může pomoct franchising, který umožňuje podnikat na základě licenčních smluv. Můžete si tak otevřít svou vlastní pobočku pod známou značkou, která má své postavení na trhu a která má svou stálou klientelu. Ideálním kandidátem na post firmy, s níž budete spolupracovat, je franšízový koncept 7-Eleven.
Franšízy se každým rokem potýkají se srovnáváním. Každý rok se srovnávají jejich výsledky, dbá se na jejich prosperitu nebo na to, jestli se za poslední rok topily v červených číslech. A na základě dlouhodobých výsledků se letos sestavil žebříček pěti nejlepších franšíz současného století. A mezi nimi se objevila i zmiňovaná franšíza 7-Eleven.
O síti 7-Eleven
Mnozí lidé, kteří se o franšízy nezajímají, možná nevědí, o co se jedná, kdo či co je franšízová síť 7-Eleven. Jedná se o franšízový koncept supermarketů, která už dlouhou dobu prosperuje a pyšní se skutečně fantastickým růstem. Zatímco Subway má za sebou šílený rok, franšízová síť 7-Eleven má za sebou naopak velice prosperující rok, s nímž se pyšní široko daleko. Jenom během loňského roku se jejich franšízová síť rozrostla o neuvěřitelné tři tisíce prodejen, což je skutečně fantastický výkon.
Nejvíce roste síť supermarketů ve Spojených státech amerických, kde každým rokem vzroste o více jak padesát či šedesát procent.
Více informací o franšízovém konceptu:
V současné době je generálním ředitelem Joseph DePinto, který řídí svou společnost z Dallasu. Pokud byste se rozhodli s firmou spolupracovat, počáteční franšízový poplatek se pohybuje od deseti tisíc korun do jednoho milionu. K rozjetí své pobočky je zapotřebí zhruba 240 hodin praxe a také 24 hodin teorie.